Forum www.peopleofdarkness.fora.pl
Klan PoD
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kodeks Klanu

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.peopleofdarkness.fora.pl Strona Główna -> Kodeks
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Toshiro
Imperial Sith
Imperial Sith



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 20:09, 30 Cze 2009    Temat postu: Kodeks Klanu


1.Kodeks Sith

"Dzięki namiętności zdobywam siłę,
Dzięki sile zdobywam potęgę,
Dzięki potędze zwyciężam,
Wtedy moje łańcuchy pękają,
Moc mnie wyzwoli."


2. Zasady ogólne

1.W całym klanie braterstwo i szacunek wzajemny panują.
2. Swym zwierzchnikom podlegli posłuszni są.
3. Zwiększają swe umiejętności i wiedzę by honor Sithów zachowywać.

3. Władza i Zarząd

1. Władcą jest Imperator, pod jego nieobecność zwierzchnictwo przejmuje wyznaczony Lord i traci swą władzę wraz z powrotem Imperatora.
2. Wszelakie decyzje zależą od Imperatora i mogą, ale nie muszą być uzgadniane z Lordami.
3. Decyzje rangi najwyższej poddane są referendum.
4. Propozycje wszelakie kierować należy przez swego mistrza lub Lorda swego Zakonu.
5. Padawani są podlegli swym Mistrzom
Mistrzowie podlegli są Lordom
Lordowie wraz z całym Zakonem podlegli są Imperatorowi.

4. Rangi
Rangi są nieco odmienne w każdej Dzielnicy Klanu jednak są odpowiadające sobie kolejno:

1. Initiate |PoD|Nick[I]
- kandydat na włączenie się w szeregi Mrocznych Jedi.
- oczekuje na sprawdzian umiejętności i przydzielenie mu Mistrza oraz oficjalne wejście do wybranego zakonu.

2. Rekrut |PoD|Nick[R]
- Pasowany oficjalnie na Sitha
- Ma swojego Mistrza- nauczyciela i zwierzchnika
- Szkoli się przede wszystkim w mieczu i kulturze walki

3.Sith |PoD|Nick[S]
- Sith otrzymuje podstawową wiedzę o walce z Mocą
- Szkoli się w stopniu bardziej zaawansowanym w wybranym stylu miecza.
- Otrzymuje lekcje wiedzy o Sith, przejmuje zasady i rozumowanie Mrocznych Rycerzy

4.Sith Warrior |PoD|Nick[SW]
- Wojownik Sith szkoli się dalej w poznawaniu Ciemnej Strony
- Dochodzi pod okiem swego mentora do mistrzostwa w mieczu.
- Wyrusza na swe pierwsze zadania i misje.

5.Sith Guardian |PoD|Nick[SG]
- Jest poważnym wojownikiem i zna się na mieczu dobrze.
- Walczy filozofią Sith i broni honoru klanowego podczas potyczek.
- Reprezentuje swą postawą i walką Zakon poza jego serverem.

6.Honor Sith |PoD|Nick[HS]
- Ranga wymagająca dużych umiejętności, trudniejszych zadań, wytrwałości.
- Od swego mentora pobiera lekcje nauczania Szkoły Mistrzów Sith.
- Może otrzymać na próbę lub na stałe jednego Padawana.

7.Sith Master |PoD|Nick[SM]
- Wysoce odpowiedzialna osoba, nie nadużywająca władzy ale wymagająca.
- Doskonale zna zwyczaje Sithów
- Idealnie operuje Mocą podczas walk.
- Jest znakomity w mieczu i czynie.
- Idealnie wypełnia odpowiednie zadania.
- Posiada od 1 do 3 Padawanów i szkoli ich wiernie.

8.Sith Inquisitor |PoD|Nick[SI]
- Główny strażnik porządku
- Siła reprezentacyjna Zakonu
- Nauczyciel specjalny od umiejętności niestandardowych i poważniejszych zadań.
- Wykazuje się nadzwyczajnymi umiejętnościami.

9.Imperial Sith |PoD|Nick[IS]
- Elita zakonu.
- Jest jeden lub jest ich dwóch.
- Bezpośrednio podlegli pod Imperatora, jego "ręce".
- Sithowie w pełni ukształtowani.
- Poziom umiejętności, walki, wiedzy niemal doskonały.
- Organ wykonawczy w zakonie i pośredni organ sądowniczy.

10.Emperor |PoD|Nick[E]
- Pełna władza.
- Jest jeden i niezmienny, chyba że sam sie odwoła.
- Ma Pełną władzę każdy Musisz się go słuchać

5. Mistrz i Uczeń

1. Mistrz naucza wiernie i regularnie swego Ucznia.
2. Mistrz dba, chroni i broni swego Ucznia nawet przed innym Mistrzem, gdy zajdzie potrzeba.
3. Mistrz jest przyjacielski i pomocny, szanuje ucznia, lecz ma wzgląd na swą rolę.
4. Mistrz nie nadużywa powierzonej mu władzy. Nie wywyższają się.

5. Uczeń słucha i wypełnia rozkazy swego Mistrza, jest posłuszny.
6. Uczeń pilnie zdobywa wszelką wiedzę od Mistrza i ufa mu.
7. Uczeń jest przyjacielski wobec Mistrza, szanuje go i pamięta gdzie jego miejsce.

* punkt szczególnie surowo karany za udokumentowane złamanie go przez którąkolwiek ze stron.

6. Klasy

W Klanie istnieją klasy odpowiedzialne za konkretne dziedziny życia zakonnego:
- Flota Klanu
walki powietrzne, wszelkiego rodzaju wehikuły, broń strzelecka
-Troopersi Klanu
Walka na ziemi przy użyciu broni dalekiego zasięgu

Klasy to przede wszystkim pewnego rodzaju koła zainteresowań oddzielnymi aspektami rozgrywki. Uczestniczenie w nich daje możliwość skupienia w wybranym kręgu i lepszej tego organizacji. Możesz, ale nie musisz do nich wstępować. Jeśli zaś wstępujesz, to tylko do jednej klasy.

7. Walka

1. Sith walczy z honorem, nie atakuje piszącego (z chmurką) i przeciwnika z wyłączonym mieczem.
2. Sith oddaje respekt każdemu przeciwnikowi przed duelem.
3. Sith wykorzystuje wszelkie słabości przeciwnika i otoczenie do wygranej.
4. Sith nie zna litości i współczucia podczas walki, atakuje zawsze z pełną koncentracją.
5. Sith daje najbardziej posmakować swego miecza jego wrogom.

8. Dyscyplina

1. Gdy osoba prowadząca spotkanie wyda polecenie:
- "Spokój!" - wszyscy zaprzestają walk i biegania po mapie.
- "Cisza!" - wszyscy milczą dopóki będzie pozwolone im mówić (tak dla porządku).
- "Usiądźcie!" - tak zwykle rozpoczyna sie zebranie, osoba stojąca mówi, reszta siedzi i słucha.
- "Koniec zebrania!" - wznowienie walk i normalna gra.

2. Prawo Gościnności
- "Gość w dom, Moc w dom" Każdy gość na serverze traktowany powinien być z szacunkiem i respektem.
- Jeżeli gość lami, wywyższa się, nie wie jak się zachować w gościach to trzeba go nauczyć "ręcznie", że z nami się nie zadziera.

9. Awanse

- By awansować z Initiate na Rekruta, należy przebrnąć przez okres próbny (około tydzień) i wziąć udział w Rytuale Wejścia.

- By awansować na Sith do Honor Sitha trzeba wykazywac się aktywnością, wzrostem umiejętności walki, kulturą gry. Awansować może jeden członek Klanu, jeden raz na tydzień. By móc podejść do egzaminu na rangę trzeba uzyskać opinię swego Mistrza, że jest się gotowym. Wtedy można poprosić kogokolwiek od rangi Master wzwyż i przejść z nim egzamin.

- Ponad to ranga Honor Sith wymaga przejścia misji na serverze o średnim poziomie trudności.

- By uzyskać rangę Master należy zdobyć przynajmniej 2 Masterity.

- By uzyskać rangę Inquisitor należy zdobyć 3 Masterity.

- By zostać Imperial Sithem należy uzyskać zgodę i aprobatę Imperatora.

To jest mieczyk admów Very Happy


Ostatnio zmieniony przez Toshiro dnia Czw 22:10, 25 Mar 2010, w całości zmieniany 13 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.peopleofdarkness.fora.pl Strona Główna -> Kodeks Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin